Usunięcie ósemki

usunięcie ósemki Lublin
Zabieg usunięcia zębów mądrości (tzw. ósemek) jest zabiegiem powszechnie znanym, a jego powodem jest umieszczenie tych zębów oraz komplikacje, które występują dla ich posiadaczy. Odwiedzający nas pacjenci posiadający zdrowe ósemki często pytają jaki jest najlepszy moment na usunięcie zębów mądrości, aby nie było nie powodowało to możliwych komplikacji.

Występuje kilka powodów dla, których pacjenci zastanawiają się nad podjęciem decyzji o profilaktycznym usunięciu ósemek:
– ich położenie sprawiają trudności podczas zabiegów higienizacyjnych i dlatego narażone sa na występowanie próchnicy,
– stany zapalne okolicznych tkanek miękkich i co za tym idzie problemy periodontologiczne. Utrudnione oczyszczanie powoduje zaleganie resztek jedzenia, a zalegające w kieszonkach dziąsłowych wywołują zapalenie i ból.
– często ósemki nie mają wystarczającej ilości miejsca w szczęce (luk zębowy) , co powodują stłoczenie zębów, czego następstwem są wady zgryzu ( ortodontyczny) u dorosłych pacjentów.

W naszej praktyce zabieg usunięcia ósemek jest przeprowadzany bezboleśnie dzięki komputerowemu znieczuleniu – Sleeperone , cały zabieg jest minimalnie inwazyjny dla pacjenta.
Każdy z pacjentów po usunięciu zębów mądrości jest odpowiednio przygotowany do szybkiego odzyskania pełnej sprawności min. zaszywane jest miejsce po ósemce, a szwy są usuwane najczęściej po siedmiu dniach. Każdy pacjent ma przygotowane zalecenia jak powinien postępować; odnośnie spożywanych posiłków, rodzaju żywności i stosowania używek.
Należy pamiętać, ze decyzja o poddaniu się zabiegowi usunięcia ósemek należy indywidualnie do pacjenta, natomiast my odpowiemy na wszelkie pytania oraz wyjaśnimy ewentualne wątpliwości.

Usunięcie ósemki Lublin jest zabiegiem wymagającym, dlatego zachęcamy Państwa do wybrania naszej praktyki, gdzie doświadczony zespół stomatologów zapewni Państwu najlepszą opiekę.