Czyszczenie zębów

Czyszczenie zębów LublinW naszej praktyce z sukcesem przeprowadzamy zabiegi trwałego oczyszczenia zębów z osadów (np. po kawie, winie, papierosach…) oraz skutecznym usuwaniem przebarwień.

Zabiegi profesjonalnej higienizacji w gabinecie pozwalają na pozbycie się bakterii z powierzchni zębów (kamienia, płytki nazębnej), które pozostawione bez oczyszczenia powodują próchnicę, zapalenia przyzębia czy paradontozę.

Usuwanie kamienia odbywa się podczas profesjonalnych zabiegów wykonywanych w naszym gabinecie podczas jednej wizyty:

Scaling – wykonujemy przy użyciu ultradźwięków. Scaler ultradźwiękowy usuwa złogi nad i poddziąsłowe z wstępnym polerowaniem zębów. Zabieg wykonywany jest przez odpowiednio wyszkolona i doświadczoną higienistkę stomatologiczną w połączeniu z wybarwieniem bakterii na zębach i instruktarzem higieny jamy ustnej. W przypadku konieczności usunięcia osadu i przebarwień (a nie kamienia) stosujemy zabieg piaskowania.

Piaskowanie zębów wykonywane jest sprawdzoną procedurą pozwalającą na przywrócenie zębom odpowiedniego koloru.

Dla zapewnienia długotrwałego profilaktycznego efektu po przeprowadzonym czyszczeniu zębów przeprowadzamy zabieg fluoryzacji, aby efekt estetyczny i zdrowotny był jak najdłuższy.

Dla utrzymania prawidłowej higieny jamy ustnej i do zachowania zdrowego uśmiechu niezbędne jest czyszczenie zębów Lublin używając nici dentystycznej, płynów do płukania i odpowiednie szczotkowanie zębów.

Niestety nawet regularne zabiegi profilaktyczne w domu bardzo często nie są wystarczające dla zachowania estetycznego i białego uśmiechu. Dlatego zachęcamy do skorzystania z usług profesjonalnego czyszczenia gabinetowego, które dzięki zabiegom scalingu, piaskowania i fluoryzacji, pozwolą na zachowanie świeżości, estetyki oraz utrzymanie własnych, zdrowych zębów na długie lata.

Zapraszamy Państwa do naszej praktyki na wykonanie usług z zakresu Czyszczenie zębów Lublin.