Leczenie bez bólu

bezbolesne leczenie zębów Lublin

W naszym gabinecie dokładamy wszelkich starań aby leczenie wszystkich Pacjentów przebiegało w sposób całkowicie bezpieczny i komfortowy. Dzięki indywidualnemu przygotowaniu planu leczenia oraz metody znieczulenia, w sposób adekwatny do zakresu zabiegów, możemy zagwarantować bezbolesne leczenie nawet najbardziej złożonych przypadków.

Należy pamiętać, że leczenie bólu zębów oraz leczenie zębów bez bólu to zupełnie odmienne dziedziny. Skuteczne leczenie bólu zębów polega przede wszystkim na zdiagnozowaniu i wyleczeniu przyczyny problemu. Leczenie bez bólu skupia się natomiast na samym procesie leczenia – dbaniu, aby wykonywane zabiegi były wykonywane w możliwie nieuciążliwy i komfortowy dla Pacjenta sposób.

Zapewniamy naszym Pacjentom najwyższy komfort zarówno podczas wykonywanych zabiegów jak i w okresie rekonwalescencji. W naszej praktyce kierujemy się zasadą maksymalnego oszczędzania naturalnych tkanek, co skutecznie skraca czas leczenia oraz minimalizuje dyskomfort.

Nadążając za współczesnymi trendami w stomatologii, oferujemy naszym Pacjentom nowoczesne metody znieczulenia komputerowego. Ich zastosowanie ułatwia nam wyeliminowanie wszystkich problemów tradycyjnego znieczulenia. Oferujemy naszym Pacjentom indywidualnie dostosowane podawanie środków anestetycznych za pomocą sterowanego komputerowo urządzenia SleeperOne.

Dzięki nieustannej kontroli urządzenia SleeperOne płyn znieczulający aplikowany jest z prędkością fizjologiczną. To pozwala zupełnie wyeliminować, tak bolesne w przypadku tradycyjnego znieczulenia uczucie spowodowane wysokim ciśnieniem i rozpieraniem tkanek.

Całkowity czas podawania znieczulenia, w zależności od miejsca jego aplikowania, trwa do 3 minut po których znieczulenie już w pełni działa. Dla najwyższego komfortu Pacjenta, w razie potrzeby, przed wkłuciem dziąsło jest znieczulane żelem znieczulającym.

Jeśli Pacjent lub zabiegi wymagają innego sposobu znieczulenia to proponujemy inne, stosowane w naszym gabinecie, adekwatne rozwiązania, które również zapewniają komfortowe znieczulenie u Pacjentów w każdym wieku.

Wszyscy nasi Pacjenci mają również zapewnioną odpowiednią opiekę po wykonanych zabiegach i w czasie procesu gojenia.